Sådan foregår din bestilling af sejl

Den 31. marts 2015
Af Resen Sails
En af Resen Sails styrker
Udover at levere sejl af ekstrem høj kvalitet, har Resen Sails også et kundevenligt ordrehåndteringssystem, som er gennemtænkt ned til mindste detalje. Dette sikrer, at vi leverer både hurtigt og korrekt. Samtidig betyder det, at vores dialog omkring sejlene, målene og detaljerne, er samlet på ét sted, hvor du kan få overblik og følge din ordre. Nedenfor har vi lavet en oversigt over en typisk ordregang.

Din bestilling i 8 enkle trin

Se større illustration



Dialog
Det er vigtigt for os, at du får sejl, som passer perfekt til din båd. Derfor vægter vi en tæt dialog med dig, meget højt. I vores ordresystem, kommunikerer du direkte med os, og kan se oversigten over al den kommunikation vi har haft om dine nye sejl. Det sikrer at der meget sjældent sker fejl.

Kom godt igang
For nogle kan det virke lidt uoverskueligt, at gå igang med at bestille nye sejl. Hvor skal jeg starte? Hvordan med mål og farver? Det letteste er, at du blot bestiller - resten skal vi nok guide dig igennem.
Det er vigtigt at understrege, at vi naturligvis ikke bare sender sejl til dig, når du har bestilt. Din bestilling er ikke bindende før du har bekræftet og indbetalt depositum. Priserne er bindende fra vores side, når du har bekræftet ordren.
Vi har helt faste procedurer, som vi ikke fraviger. Derfor leverer vi først dine sejl, når du og vi er helt sikre på, at sejlene passer "lige i øjet".

Du er altid meget velkommen til, at ringe til os alle dage mellem 9-17 på 70 77 70 71.