Beklager, men vi kan ikke kopieres
Den 13. februar 2016
Flere har gjort os bekendt med, at stort set alle teksterne på Zar Sails (danske/norske) hjemmeside er kopieret fra vores hjemmeside. Derfor er der flere der har troet, at vi er ét og samme firma. Vi vil gerne gøre det helt klart, at vi intet har med Zar Sails at gøre og at vi ikke vil associeres med eller har erfaring med Zar Sails. De har simpelthen taget vores indhold. Vi har bedt Zar Sails om at fjerne vores tekster fra deres hjemmesider.
Rette andres fejl
Vi har også haft en del der har kontaktet os og bedt os om at rette fejl på Zar Sails sejl, i den tro, at sejlene var fra os. Vi er af naturlige årsager ikke forpligtede til at rette fejl på andre sejlfirmaers sejl.
Hos Resen Sails har vi den politik, at bestiller du et sejl hos os, skal du også have et sejl du kan bruge. Vi er i praksis ligeglade med om det er din eller vores skyld at der er fejl på sejlet. Du skal have et sejl, som du bliver glad for – punktum. Hvis der er en fejl på et sejl, så retter vi den. Vores erfaring er, at det altid betaler sig at levere varen korrekt – om så det betyder, at vi har underskud på sejlet.
Selvom vi ikke vil rette Zar Sails fejl uden beregning, har vi besluttet hos Resen Sails, at dem der er kommet i klemme hos Zar Sails (og andre sejlmagere), kan få rettet deres sejl hos os – til vores kostpriser. Vi håber så til gengæld, at vi kan få lov til at levere nye sejl til dig i fremtiden.
Det skal retfærdigvis siges
Når alt det er sagt skal det lige nævnes, at vi i de første år også undervurderede hvor meget arbejde det kræver, at gøre alle kunder tilfredse. Det er ikke noget man gør med højre hånd i sin fritid og der vil altid være nogle få, der af forskellige årsager ikke bliver tilfredse. I starten var vi én medarbejder på deltid. I dag er vi 3 medarbejdere på fuld tid i Danmark, som kun beskæftiger sig med at servicere eksisterende og nye kunder. Det betyder også at vi har kapacitet til at holde hvad vi lover – men vi lover ikke mere end vi kan holde. Det er et princip vi har lært på den hårde måde.
Det er ret let at kopiere vores tekster, men det er umuligt at kopiere vores kvalitet og sans for god service.
Velkommen hos Resen Sails
Rette andres fejl
Vi har også haft en del der har kontaktet os og bedt os om at rette fejl på Zar Sails sejl, i den tro, at sejlene var fra os. Vi er af naturlige årsager ikke forpligtede til at rette fejl på andre sejlfirmaers sejl.
Hos Resen Sails har vi den politik, at bestiller du et sejl hos os, skal du også have et sejl du kan bruge. Vi er i praksis ligeglade med om det er din eller vores skyld at der er fejl på sejlet. Du skal have et sejl, som du bliver glad for – punktum. Hvis der er en fejl på et sejl, så retter vi den. Vores erfaring er, at det altid betaler sig at levere varen korrekt – om så det betyder, at vi har underskud på sejlet.
Selvom vi ikke vil rette Zar Sails fejl uden beregning, har vi besluttet hos Resen Sails, at dem der er kommet i klemme hos Zar Sails (og andre sejlmagere), kan få rettet deres sejl hos os – til vores kostpriser. Vi håber så til gengæld, at vi kan få lov til at levere nye sejl til dig i fremtiden.
Det skal retfærdigvis siges
Når alt det er sagt skal det lige nævnes, at vi i de første år også undervurderede hvor meget arbejde det kræver, at gøre alle kunder tilfredse. Det er ikke noget man gør med højre hånd i sin fritid og der vil altid være nogle få, der af forskellige årsager ikke bliver tilfredse. I starten var vi én medarbejder på deltid. I dag er vi 3 medarbejdere på fuld tid i Danmark, som kun beskæftiger sig med at servicere eksisterende og nye kunder. Det betyder også at vi har kapacitet til at holde hvad vi lover – men vi lover ikke mere end vi kan holde. Det er et princip vi har lært på den hårde måde.
Det er ret let at kopiere vores tekster, men det er umuligt at kopiere vores kvalitet og sans for god service.
Velkommen hos Resen Sails